torsdag 27 oktober 2011

Bloggschema för Pysselstafett 5

Här är bloggschemat för Pysselstafett nr 5 som haft tema Julen. Pynt & Presenter. Det är den största och längsta Pysselstafetten hittills. Så kul! :-) Och som vanligt kan vi bjuda på många olika sorters pyssel. :-)

Pysselstafett 5 - 31 okt-11 dec 2011































Sagolikt pyssel - Luciatåg (med mallar)

Hör gärna av dig om du följer eller blir inspirerade av någon tutorial. Jag och de övriga deltagarna uppskattar alla kommentarer vi får! :-)

12 kommentarer:

  1. Åh vilken lång lista!
    Ser verkligen fram emot detta!
    Så många okända bloggar också, så mycket att upptäcka! :)

    SvaraRadera
  2. Snart smäller det. I jul ska det pysslas!! :)

    SvaraRadera
  3. I morgon börjar det!
    Så kul det ska bli att se vad alla har hittat på!

    SvaraRadera
  4. Vill bara upplysa om att länkarna den 9/11 och 10/11 inte funkar!

    SvaraRadera
  5. Vad bra att du sa till. Nu ska det vara rätt. :-)

    SvaraRadera
  6. Så kul! Jag har missat att ni dragit igång en stafett, men om ni får någon plats över är jag jätte gärna med!
    Ullis

    SvaraRadera
  7. Spännande, redan så mycket fint!

    SvaraRadera
  8. Åh vad roligt det verkar vara;) Synd att vi inte visste om det tidigare för då hade vi gärna deltagit;) Men självklart ska vi följa med i år och njuta av alla andras pyssel och insupa inspirationen;)

    SvaraRadera
  9. Hej Stina, här är länken till min tutorial: http://www.hernamewasgreta.com/2011/11/diy-letter-set-from-old-childrens-book.html hoppas att det är ok för alla att min blev på engelska för att inte sticka ut från min blogg. kram

    SvaraRadera
  10. Vilken kul grej!
    Får man kanske försöka hinna med nästa omgång:)
    Roligt med massa nya bloggar att kolla igenom också.

    SvaraRadera
  11. Det var riktigt roligt! Ser fram emot nästa omgång :) (http://bjurstroms.blogg.se)

    SvaraRadera
  12. vilken härlig julinspiration :)

    SvaraRadera